Zmiana nawyków żywieniowych jeszcze nigdy nie była tak smaczna

Tworzenie prawdziwej formy nigdy nie było tak proste!

o mnie

Cześć! Nazywam się Aleksandra Malankowska i jestem dietetykiem, pasjonatką zdrowego stylu życia oraz racjonalnego podejścia do diety. Skończyłam studia magisterskie na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym ze specjalizacją w dietetyce klinicznej. Dlatego moim celem jest nie tylko odchudzanie podopiecznych, ale też poprawa samopoczucia i polepszenie zdrowia osób zmagających się z różnymi jednostkami chorobowymi. Ciekawość i pasja do zdrowego odżywiania, a także wszystkich procesów zachodzących w naszym organizmie, nie tylko na poziomie ciała, ale i psychiki, skierowały mnie dodatkowo na specjalistyczne kursy i szkolenia w tej tematyce.

Każdą osobę traktuję indywidualnie, ponieważ każdy ma inne potrzeby oraz preferencje żywieniowe. Podczas współpracy staram się pracować nad zmianą obecnych nawyków na lepsze oraz sprawić, aby posiłki były smaczne i zdrowe. Moim celem jest również pokazanie, że dieta to nie katorga. Bycie ,,na diecie’’ całe życie to problem wielu osób, który skutecznie rozwiązuję poprzez znalezienie źródła problemu w szczegółowym wywiadzie żywieniowym i przede wszystkim w rozmowie.

Jeżeli chcesz zmienić swoje nawyki żywieniowe i masz już dosyć szybkich diet dających krótkotrwałe efekty, to jesteś w dobrym miejscu. Pokażę Ci jak zrobić to skutecznie.

 

Dlaczego warto?

Pamiętaj! Dieta jest dla Ciebie, a nie Ty dla diety.

To takie proste wybierz swój plan i umów się na wizytę JUŻ DZIŚ!

Jednorazowa
konsultacja

150 zł

Indywidualna współpraca miesięczna

399zł

Współpraca miesięczna dla par

499zł

Współpraca indywidualna jest dla Ciebie, jeśli:

Co potrzebne jest na pierwszą konsultację?

1

3-dniowy dzienniczek żywieniowy, w którym spisujesz wszystkie produkty (napoje też)
i ich ilości. Ważne jest, aby niczego nie zatajać, nie pomijać nawet małej czekoladki do kawy. Nikt nie będzie negatywnie oceniać tego, co znajdzie się na kartce.
Ma to dać obiektywny obraz ilości spożywanych kilokalorii oraz umożliwić dostosowanie indywidualnej interwencji żywienioweji zaleceń.

2

Badania krwi – jeżeli posiadasz nie starsze niż rok zabierz je ze sobą. Najlepiej jest wykonać podstawowe badania krwi (morfologia, profil lipidowy, glukoza na czczo) przed wizytą. Pozwoli to na jeszcze większą indywidualizację zaleceń żywieniowych. Jeżeli na coś chorujesz, zabierz wszystkie dotychczasowe wyniki badań.

3

Spisz aktualnie przyjmowane leki oraz suplementy. Mogą wchodzić w różne interakcje z żywnością, więc jest to istotna informacja dla dietetyka.